CLICK HERE

Followers

Wednesday 30 January 2013

KELIRU : CERITA GAY

"Hidup ini memang penuh dengan cabaran" ayat tersebut memang dah jadi naluri dan lagu dalam hati aku ini. Hidup yang susah, hidup yang sedarhana, hidup ala kadar, hidup yang penuh dengan kesusahan. Inilah cerita hidup aku, segala kesabaran dan ketahanan diri aku ini menjadi benteng dari kekalahan, aku tidalah sepandai budak-budak yang berjaya masuk universiti namun aku tahu apa itu erti kesyukuran dan bahagia dengan apa yang ada. Walaupun aku terpaksa berhenti sekolah selepas PMR, aku tidak pernah putus asa bagi mencari jalan lain untuk hidup dan membebaskan diri aku serta keluarga aku dari belenggu kemiskinan. 

Umur aku kini 17 tahun, kebanyakkan remaja yang berusia sebegini sedang sibuk menggejar A dalam SPM atau menggejar percintaan di sekolah, aku pula sibuk bekerja di kedai cd cetak rompak di bandar berhampiran dengan pasar malam. Gaji seharinya hanya RM30 ringgit, itu pun hanya untuk hari jumaat, sabtu dan ahad. Hari lain aku kerja sebagai tukang masak di kedai mamak, kerja menggoreng nasi dan macam-macam lagi, dari mengupas bawang hinggalah ke memotong ayam.

"Faz," Nama aku Fazuan, dipendekkan menjadi Faz. Taukey kedai cd ini memanggil aku.

"Ya boss?" Tanya aku. Keadaan belum lagi busy dan gerai cd cetak rompak kami ni baru saja nak start perniagaannya. Pemiliknya orang kaya, kaya dan baik hati orangnya.

"Malam ni you kena jaga bahagian 'ni'," Boss menunjukkan aku kotak kasut yang berisi cerita lucah. Aku memag teringin sangat nak menonton cerita lucah ini tetapi disebabkan rumah aku tidak mempunyai pemain CD, apatah lagi dengan blueRay disc player, melihat henset Ramli, teman sekerja aku di gerai ini, hanya satu cara untuk melihatnya. Walaupun Boss ini baik orangnya, tetapi setiap manusia ada syaitan dalam dirinya. Dia senyum sinis dengan aku dan menunggu aku untuk menjawabnya.

"Ni..." Kata aku, keseronokan bercampur keghairanan bila aku melihat kulit filem haram ini, puting besar dengan kopek yang besar dan gebu, mat salleh kangkang dengan lelaki menjilat pantat berair, 'Wild Night' 'Mating Season' 'Teach me how to Fuck' dan macam-macam lagi, semuanya ini membuatkan aku sanggap.

"Puas tengok? Nanti kalau ada orang cari filem malam, you tahu apa yang nak dibuatkan? You dah tengok kan macam mana cara Ramli buat kerja ini? Gaji you naik RM5 hari ni." Kata Boss dengan senyuman, aku tidak tahu nama boss ini sebenarnya, cuma dia mengkenalkan dirinya sebagai Boss.

"Okay boss..." Hari ini aku gembira kerana gaji aku naik, dan aku dapat menjaga cd nikmat ini, sambil itu aku membelek-belek CD haram ini. Boss sedang sibuk mengatur booth jualan kami, dan Ramli pula sibuk menyusun filem baru di atas meja berlapiskan kain merah. Aku pula sibuk mencuci mata dengan gambar-gambar horny, maklumlah aku jarang melihat benda-benda camni.

"Faz, tak baik tengok benda-benda camtu," Kata Ramli yang sedang sibuk menyusun cd.

"Habis kenapa kau boleh tengok?" Kata aku dengan sindiran.

"Aku dah dewasa, tua 5 tahun dari kau," Ujar Ramli dengan menjeling gurau dengan senyuman. Wajah Ramli kelihatan seperti lelaki kacak Pinoy, ni memang Pinoy celup Malaysia ni, rambutnya terpacak sikit, hitam habis rambutnya dan mempunyai badan yang maskulin dan tought.

"Koleksi 3gp kau tu terlampau banyak sangat..." Balas aku, masih lagi melihat gambar mat salleh menerima 2 konek masuk dalam lubang daranya.

"So? Nak tidur kat rumah aku tak hari ni?" Tanya Ramli, kalau dia mengajak aku tidur di rumahnya, bermaksud sesi melancap jawabnya malam ini.

"Aku ada banyak lagi video best, budak sekolah kena jolok oleh boyfriend.." Tambah Ramli dengan selamba, masih lagi menyusun CD RM5 sekeping.

"Ramli, dia tu masih budak lagi..." Sampuk Boss, tengah mengikat tali pada atap kanves kami. Hari dah nak gelap, lampu kuning jalan raya dah start menyinari kenderaan di jalan raya dan orang dah mula banyak.

"So?" Si Ramli ini, tak habis dengan 'so'. Memang aku teringin tidur di rumah Ramli, besar, selesa dan ada penghawa dingin, namun aku terpaksa menolaknya kerana malam ini aku kena melawat abang aku yang sakit di hospital.

"Sorry Ramli, tidak malam ini, aku kena lewat abang aku..." Kata aku dengan sayu. Kenapalah di saat aku gembira mendapat position baru ini, aku kena kenang dengan abang aku yang malang itu. Kemalangan motosikal abang aku penyebab aku benci dengan motosikal dan juga abang aku. Jika bukan kerana awek abang yang gatal meninggalkan abang aku, abang aku kini sepatutnya dapat menyambung belajar di U dan mendapat ijazah pertama bagi keluarga aku. Abang aku seorang bekas pelajar matrikulasi dan mendapat anugerah pelajar terbaik dan cermelang, dia juga turut menjadi pelajar contoh di matrikulasinya. Malang tidak berbau, seminggu selepas di menerima tawaran masuk U dengan biasiswa termahal di Malaysia, ceweknya memutuskan hubungan dengan abang aku. Selepas itu abang aku frust dan kecewa menyebabkan dia membawa motosikal Lagendanya merempit di hightway, kepalanya terhantung di bahu jalan, menyebabkan dia berada dalam koma, dah 2 minggu dia berada dalam koma dan terima kasih kepada orang kaya dan kerajaan negeri serta orang ramai membantu abang aku dari segi kewangan dan sokongan moral.

"Owh, sorry Faz.. nak aku temakan?" Tanya Boss aku. Memang selalu juga Boss aku menghantar aku ke hospital dengan kereta SUV Subaru hitamnya.

"Tak perlu Boss, lagi pun aku kena bawa ibu dan adik aku malam ni.." Kata aku dengan selamba.

"If you say so Faz..."
 
Keadaan sedih bertukar menjadi riuh bila orang ramai dah berkeliaran seperti semut di pasar ini, walaupun Boss seorang yang kaya, dia tetap buat kerja-kerja yang orang bawahan dan dia selalu bantu aku bila aku berada dalam masalah, dan dia juga salah seorang yang memberi sumbangan pada keluarga aku untuk membiayai bill swasta perubatan abang aku.

Jumlah manusia dah berkurangan, gerai-gerai lain dah mula berpaking dan menutup kedai.

"Jom tutup kedai," Kata Boss, jam tangan aku menunjukkan tepat 11 malam, nasib baik hospital yang abang aku masuk ialah hospital swasta, keluarga pesakit boleh keluar masuk je dalam hospital ini, malah mereka turut membenarkan keluarga kami tidur dalam bilik abang aku.

"So macam mana hasil hari ni?" Tanya Ramli pada aku. Ramli orangnya diam tetapi sebenarnya baik dan peramah orangnya bila dah kenal dengan mendalam, walaupun kami saling bertukar tangan melancap, dia tetap melayan aku seperti adiknya. Memang bertuah dan sakit kalau anak dara dengannya malam pertama, aku tahu sebab aku pernah tolongnya lancap, koneknya besar 2 kali ganda dari aku dan luasnya seluas cengakaman tangan aku ini. Bila memancut benih jantannya, seperti dalam filem blue yang kami tengok bersama-sama, pancutan seperti pancutan water jet, kelihatan tali putih melambung di udara sebelum landing di badan tegarnya. Yang aku hairan kenapa dia memerlukan aku untuk menolongnya, sedangkan dia jantan macho habis, takde ke dara yang nak koneknya?

"So far so good," Kata aku sambil menyerahkan mata pencarian kami malam ini.

"Wow!!!" Ramli terkejut bila menghitung jumlah wang dari cd lucah aku jual malam ni.

"Berapa tinggal cd blue?" Tanya Ramli, aku semak dan menghitung bilangan cd lucah ini dan hanya 12 saja yang tinggal.

"12," Kata aku dengan bangganya.

"Kembang la hidung tu," Usik Ramli.

"Hah! Aku lebih terer jual ini dari kau Ramli!!" Kata aku sambil mengemas meja dan khemah booth kami.

"Mungkin sebab muka kau tu yang terlalu cute, jantan sejenis pown tertarik la." Tambah Ramli.

"Sialan kau Ramli!" Kata aku dengan membaling cd kosong padanya.

"Hey hey, dah! Faz, cepat kemas, you nak lawat abang you kan? Cepat kemas, cepat balik." Arah Boss, walaupun baik, bila datang bab kerja, macam Boss sebenarnya.

Hari ini tidaklah sesibuk hari Ahad dan aku tidak sabar untuk menjual cd pada keesokkan harinya.

"Nah, gaji kau hari ini Faz," Boss menyerahkan sekeping kertas yang tertulis RM50.

"RM50?" Tanya aku pada diri aku sendiri, aku masih terkejut melihat wang sebesar ini diberikan pada aku.

"Wow boss, banyak jugak kau bagi pada Faz," Kata Ramli seperti tidak puas hati.

"Gaji you Ramli dah tinggi," Memang pun gaji Ramli tinggi dari aku, gajinya RM60 sehari, kerana dialah yang menguruskan segala lokasi dan logistik, Boss pula menguruskan mencetak CD cetak rompak.

"Anggaplah ni bonus pada you sebab you buat dengan bagus jual CD blue malam ni." Senyum mesra Boss pada aku. Aku semakin gembira melihat kertas yang jarang sekali aku dapat, kelihatan bersinar-sinar wang kertas ini dan rasa takut pulak aku membawa pulang kertas ini, maklumlah biasa pegang kertas RM1.

"Thanks Boss!!!' Kata aku dengan gembira.

"No problem, dah, cepat balik, nanti ibu you tunggu lama nanti, dah dekat 11 setengah ni." Kata Boss. Ramli selalu menumpang balik rumah Boss, sebelum aku bekerja dengan Boss, Ramlilah pekerja pertama kerja di bawah Boss. Dah dekat setahun mereka berdua kerja sama dan kedatangan aku ini seperti ahli keluarga baru dalam perniagaan CD cetak rompak ini.

Dengan gembira aku berjalan menuju ke hospital Tillman dan dalam poket aku ada RM50!! Tetapi bila dah sampai separuh jalan aku menuju ke hostital Tillman, aku teringat yang aku lupa pulangkan cd lucah yang tidak dijual malam ini pada Boss, aku pusing balik dan berlari menuju booth kami. Dari jauh aku dapat melihat kereta Subaru hitam Boss masih di parking di sisi jalan, aku hairan kenapa lampu sorot kereta ini tidak dihidupkan.

Kereta ini kelihatan seram, dah la hitam, tiada lampu on lagi tu. Aku merasakan ada sesuatu yang tidak kena dan aku berjalan perlahan-lahan menuju ke arah belakang kereta Boss. Kesunyian malam di tamu ini memang menakutkan, berbeza dengan hari siang, penuh dengan manusia, bila malam, penuh dengan kesunyian dan kesepian.

"Yeah!!!" Aku seperti kedengaran suara Boss mengerang. Aku masih lagi kabur dengan apa yang berlaku, semakin dekat aku pada SUV Boss, semakin kedengaran bunyi rintihan Boss. Dah jelas, dah sah! Ni suara Boss!! Tetapi bunyi seperti menikmati sesuatu.

"Good, kulum dalam lagi..." Aku terhenti bila Boss berkata demikian. 'Kulum dalam lagi?' Jangan-jangan Boss bawa bitch slut untuk membuang air maninya dalam pantat berjus dara ini.

"You ni Ramli, kenapalah you mempunyai skill hebat camni!! Yeah!!!" Jerit manja dan ghairah Boss, Ramli? Aku hampir pitam mendengar nama Ramli di sebut dengan di akhiri suara Boss mengerang kenikmatan. Mata aku terbuka luas dan telingaku menjadi lebih peka dengan sekeliling aku, Boss dan Ramli? Boss dan Ramli!!! Nama mereka kini bermain-main dalam minda aku, aku tidak dapat membayangkan apa yang terjadi dengan mereka berdua sekarang.

"Um.... bila lagi nak cuba Faz? Dah hampir 2 bulan ni, lubang aku dah tak tahan ni... Um!!!!" Bunyi ini semuanya baru bagi aku, apatah lagi dengan lelaki bermain dengan lelaki. Tangan aku bergetar sambil membawa CD lucah ni, sepatutnya perkara dalam CD inilah yang Boss dan Ramli buat! Bukannya jantan dengan jantan!! Ini semuanya salah!!!

"Sabar dulu, jangan henti kulum... ah.... when the times come, yeah!!.. Ahhh!!! Suck it!!! Hisap batang ni!!! Ahh Ramli..." Meronta dalam nikmat Boss, tidak pernah dalam seumur hidup aku mendengar suara BOss seperti ini dan tidak pernah aku melihat seks sejenis ini dan ini semuanya baru bagi aku! Patutkah aku lari? Patutkah aku mengintai dari luar kereta ini?

"Dah!!! Mai sini lubang cepat!!" Arah Boss dengan kasar. Lubang? Ada wanita dalam SUV ini?

"Boss, jangan kuat sang..aaaaat!!!!!!!!!!!" Suara Ramli pada mulanya perlahan tetapi diakhiri dengan jeritan. Kini Ramli berhadapan dengan Boss. Aku tidak tahu apa yang nak difikirkan sekarang, mereka berdua ini dah menjadi orang asing bagi aku, aku seperti tidak kenal Boss yang baik hati dengan senyuman yang menawan  dulu, aku juga seperti tidak kenal dengan Ramli yang selalu mengajak aku menonton video lucah. Aku tidak tahu apa yang terjadi dalam SUV ini dan rasa ingin tahu dalam hati aku ini membuak-buak. Yang peliknya, konek aku respon setiap bunyi keluhan nikmat keluar dari mulut Ramli. Ini terlalu bahaya dan baru bagi aku ini, aku hanyalah berusia 17 tahun dan masih lagi mentah dengan bab seks ini. Apa yang aku tahu ialah hubungan sejenis ini tidak baik dan elok, tetapi pemikiran sebegini bakal berakhir selepas aku melihat pemandangan baru dalam kereta SUV ini.

Mereka berdua terlanjang bulat, pakaian mereka bersepah di atas kotak plastik tempat menyimpan CD cetak rompak, dan lebih memeranjatkan hati dan konek aku ialah Ramli sedang duduk dan angkat di paha Boss.

"You suka posisi nikan? Ugh!!!" Tangan Boss menolak dengan kuat badan Ramli ke bawah, menghempap konek 29 tahunnya itu. Ingin aku menjerit bila melihat keadaan haram ini berlaku di depan mata aku, lebih teruk lagi inilah keluarga aku yang baru, keluarga yang aku sangkakan baik dan normal tetapi....

"Fuck!! Kena.... it's hit something!!!.. AHHH!!" Kedua-dua tangan Ramli diletakkan di atas bahu Boss, sementara badan Ramli sentiasa turun naik bagi melayan konek lelaki yang bernama Boss dalam lubang jantannya. Jadi inilah yang dikatakan lubang, lubang bontot. Melihat gerak geri Ramli menerima hadiah batang Boss dalam lubang terunanya ini, kelihatan Ramli sedang enjoy dengan kehadiran konek dalam lubang jantannya itu.

"It's hit your spot right!! Yeah love my dick!!! Fuck my dick!!!" Tanpa aku sedari, tangan aku mula meraba-raba konek aku yang menggeras dalam kargo pants aku ini, ketegangan konek aku ini seperti besi panas, aku cuba mencari kenikmatan dengan menggosok atas permukaan fabrik seluar aku ini. Kewarasan minda aku menjadi cerlaru bila mendengar bunyi pipi bontot Ramli di tampar dan di uli seperti doh oleh kedua-dua tangan Boss.

"Hot cock, jolok dalam lagi!!! Please boss dalam lagi!!!!" Ramli dah seperti kena sampuk hantu, batang Boss sekejap hilang, sekejap keluar dari lorong cinta Ramli. Mereka masih lagi dalam dunia mereka sendiri, tanpa mengesan aku sedang mengintai mereka dari belakang SUV ini.

"You ni Ramli!!! You Memang slut betul!!! Fuck it!!!" Aku tidak menahan diri aku dari menggosok dan mengurut batang konek aku yang membesar dari pengalaman sejenis ini, aku melihat di sekeliling aku, memang sunyi dan hampir tiada orang di tamu ini, aku berundur ke sebelah kiri SUV Boss dan menarik bawah zip seluar aku, mencari lubang boxer biru aku ini kemudian membebaskan dari kurungan manja ini. Air mazi seperti gam melimpah keluar dari lorong kencing aku ini,  mata aku sentiasa memerhati di sekeliling dan aku mula melancapkan batang kemaluan aku ini di luar rumah, di tempat awam, di sebelah kereta SUV Boss dan di sebelah dua orang jantan sedang melakukan seks sejenis ini.

"Boss, almost... ah!! Boss!!!" Jerit Ramli setiap kali Boss menolak tangannya ke bawah pahanya bagi menenggelamkan batang Bossnya dalam lubang pekerjanya. Aku dapat melihat tangan kanan Boss sedang sibuk melancap batang Ramli di hadapannya dan Ramli pula sedang sibuk menikmati batang diterjah dalam lubang lelakinya itu. Boss melemparkan boxer merah tua pada muka Ramli dan Ramli membiarkan hidungnya menghidu bau jantan ini, aku rasa boxer merah ini mesti milik Boss.

"Yeah... kemut kuat lagi!!!" Arah Boss, kelajuan melancap aku semakin meningkat bila aku melihat konek Ramli memuntahkan lava jantannya ke arah muka Boss dan badannya.

"Boss!!! Fuck me!!!! FUck!!!!!!!!!!! Shit!!!!" Ramli seperti hilang kawalan dengan suaranya, kepalanya mendonggak kebelakang, boxer Boss jatuh dari mukanya badannya mengalami kekejangan yang hanya kami, jantan dapat merasakan nikmat sebergitu. Jeritannya memecahkan kesunyian tamu dan aku tidak kisah lagi dengan semuanya itu.

"Oh yeah, Oh yeah!!! Kemut kuat lagi!! Yeah!!!!!!!! Cream your asss!!!!" Melihat wajah Boss sekarang, aku tahu reaksi wajah sebergitu, pinggul Ramli terhempas dengan kuat sehinggakan SUV Boss bergoyang dengan kencang. Bila Ramli memperlahankan proses duduk angkat ini, cecair putih mula keluar dari lohong cinta Ramli.

"Boss, my ass full with cream!!" Di saat Ramli menarik keluar konek Boss dari lubangnya, paparan yang sungguh jelas terhadap lubang merah dan besar, dibasahi oleh jus Boss, lubang yang dah tak teruna Ramli di hadapan aku, aku terpancut. Mulutku ternganga luas, aku mengajukan konek aku ke arah tayar SUV Boss, kemudian disaat aku merasakan pancutan benih nikmat aku sambil melihat pemandangan yang indah ini. Berdas-das tembakan jutaan benih aku mengena tayar SUV Boss, minda aku membayangkan yang aku juga memancutkan benih aku kedalam lubang seksi Ramli.

Bila keadaan menjadi tenang dan suasana malam menjadi sepi lagi, aku mula sedar melihat diri aku ini, kotor dan kemaruk dengan nafsu larangan yang dah mula mempengaruhi aku.

"Boss you hear something?" Tanya Ramli, aku seperti lipas kudung, meletakkan konek aku semula dalam seluar aku dan tidak pula zipkan seluar aku, kemudian terus memecut lari, walaupun badan aku keletihan akibat nikmat baru tadi, aku tahu yang aku kena berambus dari situ. Di saat aku memecut lari, aku tertinggal CD cerita lucah di tempat aku pancut tadi...

"Boss, tengok ni..."

6 comments:

  1. Keren ceritanya. Jangan lupa post lagi ya. Yg terbarunya

    ReplyDelete
  2. SHIT! fucking hot story! nice! sambung la cite, nk tau ape jadi kat si faz yg 17 tu :) hehe

    ReplyDelete
  3. Tutoh jubo si faz tu dan pancut air mani banyak dalam jubo dia sampai perutnya buncit dan tersembul pusat.

    ReplyDelete

  4. Cerita yang bagus.. teruskan..
    Tumpang Iklan
    Ha...Besar macam ni baru sedap..
    >>>Baca Sini Kalau Berani!<<<

    ReplyDelete
  5. Pergghh ..i love it and i love you all plz add my whatsapp : 0123216916 (syahil)
    Tq.

    ReplyDelete
  6. 01139646221.. mix korea.. 19..

    ReplyDelete

CLICK HERE

Recent Posts

Recent Comments