CLICK HERE

Followers

Saturday 26 January 2013

INTIP JIRAN




Kisah hidup aku tidaklah setanding dengan kisah mana-mana hot/cute gay boy yang terkenal di dunia, seperti mana-mana lelaki gay dalam negara ini, aku terpaksa menyembunyikan niat dan nafsu sebenar aku. Aku pernah date dengan wanita tetapi aku tidak pernah date dengan lelaki, walaupun itulah kehendak aku sebenarnya.

Normal dan remaja tipikal berada di universiti tempatan, hidup dengan duit PTPTN, CGPA pun hanya cukup makan, kadang-kadang terpaksa berlapar menanti kiriman duit dari bapa. Namun, atas semua kesusahan hidup sebagai remaja universiti, aku menyimpan rahsia dan keinginan terlarang aku, walaupun ianya hanya bersebelahan dengan aku, rakan sebilik aku. BUkan satu, bukan dua tetapi tiga bau jantan tersendiri memenuhi bilik kolej bersaiz sederhana.

Setiap kali aku ada masa terluang, aku akan pastikan masa ini diguna dengan sebaiknya, iaitu mengintai jiran bilik aku lancap. Aku kenal lelaki tersebut, namanya Sham, jantan jurusan linguisitk atau pakar bahasa. Disebabkan oleh reka bentuk bangunan kolej pelajar lelaki ini berhampiran, tingkap bilik aku berdepan dengan tingkap blok C, dan bilik aku berada di tingkat paling atas berbanding dengan tingkap bilik Sham. Sham seorang yang baik dan manis, sentiasa menolong rakannya dan juga selalu memasak untuk rakan sebiliknya, tetapi hanya aku sahaja yang tahu dengan rahsia kotor Sham.

Seperti biasa, aku menyelak dan menutup langsir tingkap aku, dan mengintai dari celahan langsir. Headphone dan berada di hadapan laptop, Sham bersedia melakukan upacara memuaskan konek disebalik boxer hitamnya. Malangnya, Sham selalu melancap dalam boxer hitamnya, atau seluar pendek hijau nya, tidak pernah dia melancap tanpa mengeksposekan koneknya, dasar jantan berhati-hati kononnya, tetapi dia lupa yang aku selalu memerhatinya disebalik langsir.

Prosesnya bermula dengan perlahan, mentaip dan klik, beberapa minit kemudian, tangan kanannya beraksi, menyelinap masuk kedalam boxer hitamnya. Aku tidak pasti apa yang dia lihat dalam skrin laptopnya sampai membuatkan Sham melancap, tetapi apa yang aku tahu melihat orang lain melancap secara rahsia dan mengenali orang tersebut, membuatkan diri aku bergitu seronok dan ghairah setiap kali mendapat peluang untuk melihat live rakan sendiri melancap.

Sham start pelahan-lahan, membelai apa yang patut dibelai dalam boxer hitamnya, aku pula sekarang miang dan konek aku apa kurangnya. Sham mengintai sedikit dalam boxernya kemudian meneruskan proses membuang baka. Wajah Sham, walaupun jauh beberapa meter, aku dapat melihat matanya, ghairah dan gian, aku tidak kisah apa yang dia lihat pada skrin laptopnya, yang aku kisah ialah melihat Sham, budak baik ini melancap seperti budak baik.

Pandangan aku terikat di bahagian bawah pinggangnya dan juga tangan kanan Sham yang kian aktif menggosok batangnya. Kebetulan aku seorang dalam bilik hari ini, ada peluang untuk join melancap secara tidak langsung dengan Sham. Aku menselaraskan kaki aku dan melondehkan seluar dalam aku hingga paras betis, mendedahkan kayu aku aku. AKu meniru setiap langkah tangan Sham melakukan kerja kianat pada badannya sendiri dengan kote aku sendiri. Tangan kiri Sham sibuk mentaip entah perkataan apa di papan kekunci laptopnya, mulutnya terngaga dengan pandangan matanya tidak putus di skrin laptopnya. Aku pula tidak terputus memandang setiap inci badan Sham.

Aku perlu melakukan langkah pertama jika tidak, aku akan ketinggalan buang benih bersama Sham, bermula dari pangkal batangku, aku melancap dengan perlahan, kemudian tukar gear, mengikut gerakan tangan Sham, alangkah bagusnya jika tangan budak baik ini menyentuh konek aku. Boxer hitam Sham seperti khemah kembung kemudian kempis dek kerana tangannya melancap harta kelakiannya. Aku pula melancap disebalik langsir universiti dan gian melihat Sham.

AKu merasakan sesuatu yang kebiasaan lelaki rasa, kehendak melepaskan air keturunan, namun aku cuba tahan dan menanti dengan sabar, aku perlu blow bersama-sama dengan Sham. Kemudian Sham seperti ribut melancap zakar tersembunyi dalam boxer hitamnya, kepalanya perlahan-lahan mendongak ke atas, experesi wajahnya menandakan dia hampir sampai ke penghujungnya.

Dengan pantas, kepala Sham terjah kehadapan, jari kakinya tegang, dan mulutnya seolah-olah hendak menjerit, aku tahu dia telah melepaskan jus lelakinya dalam boxer hitamnya. Dengan itu, menembak dinding bilik aku dengan benih aku, berdas-das tembakan benih aku membasahi dinding tersebut. Ianya mengambil masa untuk aku recover dari aftershock tadi, apa yang paling shocking ialah bila Sham memerah habis jusnya dan menyapu sisa-sisa air jantan di kain langsir biliknya. Rupanya bekas kuning disebalik langsir bilik Sham ialah kain buruk lancap Sham.

1 comment:

  1. Pergghh ..i love it and i love you all plz add my whatsapp : 0123216916 (syahil)
    Tq.

    ReplyDelete

CLICK HERE

Recent Posts

Recent Comments