CLICK HERE

Followers

Monday 11 February 2013

DR MAN2



Doktor Man dengan pantas mengundurkan wajahnya dari celahan bontot Reaza, dengan perlahan-lahan mengeluarkan tangannya dari lohong cinta Reaza diikuti jus dubur menitis di meja pemeriksaan. Kelembapan pada celah pipi bontot Reaza membasahi wajah dan cermin mata doktor Man, dan juga terdapat beberapa helai bulu bontot lekat pada pipi doktor Man.

Kesakitan terasa pada seluar doktor Man, koneknya tegang dan inginkan attention dari tuannya. Melihat keadaan seksi si pesakit ini, doktor Man tidak mampu lagi menahan desakan batang panasnya itu. Melihat keadaan Reaza yang seksi ini, menambahkan lagi meter sangap doktor Man, bahu Reaza rebah di atas meja pemeriksaan tetapi pinggul dan bontotnya sentiasa mendongak ke arah langit, lubang merah dia seolah-olah bernafas dan membesar dengan luas dek kerana jari jahanam doktor Man tadi dan akhir sekali, konek Reaza mula mengecut selepas pancutan jus jantannya tadi.

Reaza cuba menggembalikan pemikiran warasnya setelah merasai kenikmatan dua kali ganda tetapi doktor Man mempunyai idea lain. Sejurus selepas Reaza cuba bangunkan bahunya, doktor Man menarik dan menjatuhkan bahagian bawah pinggang Reaza sehingga tapak kaki ayam Reaza mencecah lantai. Reaza sedar dan tahu apa yang doktor Man cuba lakukan, bunyi zip seluar kedengaran dengan jelas, dia menoleh ke belakang dengan pantas untuk menghalang perkara yang difikirnya terjadi, namun dia terlambat bila dia melihat picagari gergasi doktor Man sudah bersedia untuk menyerang kawasan teruna Reaza.

"Fuck you DOC!!!!!!!!" Doktor Man tak main lembut dengan pesakit ini, doktor Man pasti lubang ini tidak pernah di kacau batang jantan lain mahupun oleh diri Reaza sendiri. Reaza menjerit kesakitan bila kepala cendawan budak medic ini menembusi cincin otot anus Reaza, seperti picagari besar, badan Reaza kontrak dengan penceroboh ini dan dia cuba mengemut dengan erat otot dubur dan raktumnya agar picagari gergasi Man dihalang masuk lebih dalam lagi.

"Get it out..." Pinta Reaza, dia sudah tidak mampu menjerit kerana impak klimaksnya tadi menghabiskan energy Reaza. Doktor Man terasa sensasi yang hangat dan nikmat bila Reaza berbuat demikian, dengan satu terjah, picagari gergasi Man telahpun tenggelam dalam lubang cinta Reaza. Bila Reaza cuba memberontak dan menggerakkan badannya yang lemah dari serangan konek doktor jahanam ini, muka Reaza kelihatan terpegun dan kaku akibat kepala takuk doktor Man menyentuh dinding prostate, mulutnya terngaga, tangannya menjadi tegang dan sensasi baru ditemuinya sebentar tadi kini kembali.

"Shit, doc..." Bisik Reaza di bawah tangannya, dia tidak tahu sama ada dia inginkan keadaan nikmat ini berterusan atau tidak, apa yang dia tahu sekarang ialah konek jantan menusuk dan menyentuh seseuatu dalam lubangnya dan membuatkan dirinya berasa cumming, tetapi tidak. Doktor Man membiarkan kayu hidupnya dalam gua Reaza untuk memastikan yang lubang yang baru saja pecah teruna ni diregang mengikut saiz gergasi konek doktor ni.

"FUCK!!" Reaza menjerit, kewarasan Reaza baru saja kembali, kini di kaburkan oleh terjahan doktor Man. Proses tarik dan tolak berlangsung di klinik ini, yang ajaibnya tiada satu pun jururawat masuk ke dalam bilik ini. Ketika pinggang doktor Man sorong dan terjah lubang Reaza, tangan doktor ini pula sedang merayap-rayap di belakang Reaza, kagum dengan body Reaza yang fit, dia menghadiahkan Reaza dengan satu tamparan yang manja di pipi bontotnya, bilik pemeriksaan nombor 4 kini dipenuhi oleh bunyi daging menghentam daging, bau peluh dan bunyi pernafasan Reaza dan doktor Amn yang kencang.

Reaza tidak terdaya lagi dengan proses jolok ini, setiap kali kepala takuk doktor Man ini menggena gay spotnya, dia menahan dirinya dari menjerit kuat. Doktor Man tidak henti menerjah dan menjolok lubang nikmat ni, kenikmatan ini tiada bandingnya bila mengefuck ceweknya masa di U dulu. Reaza menoleh ke belakang bagi melihat apa yang terjadi, doktor mentah ni sedang menikmati lubang jantan Reaza, dia tidak tahu apa lagi nak fikirkan, ini bukannya medical chek-up, ini medical fuck-up namanya.

"Fuck you doc... UGH AH!!!" Percakapan Reaza dihalang oleh kuasa konek doktor Reaza.

"You like that? huh?" Melihat pesakit yang maskulin ini kena jolok oleh doktor muda memang satu impian suci doktor Man inginkan.

"Do YOU??!!" Dengan satu hayunan yang kuat, badan Reaza terasa impak hayunan badan doktor Man yang menghempas pinggunya ke pipi bontot Reaza.

"AHH!!! YES!!!" Jerit Reaza dengan kenikmatan, konek Reaza yang baru sahaja memancutkan air mani tadi kini berada dalam keadaan tegang.

"Your cock likes my cock inside you... Ni konek doktor dalam lubang kau..." Doktor Man merendahkan badannya supaya dapat membisik pada telinga Reaza, perbuatan ini merangsangkan lagi badan si Reaza. Doktor Man mengangkat sebelah kiri kaki Reaza dan memusingkan badan Reaza supaya Reaza berhadapan dengan tukang joloknya. Kaki kiri Reaza kini terangkat dan berehat di atas bahu doktor Man, konek doktor Man masih lagi memenuhi ruang teruna Reaza, konek Reaza pula tegang, tanpa dipegang or dilancap oleh empunya konek mahupun doktor Man. Tangan kanan doktor Man memeluk kaki Reaza, kemudian bersambung apa yang dia lakukan tadi, memberi ubat melalui picagari hidup.

Konek Reaza mengeluarkan air mazi setiap kali doktor Man fuck bontotnya, melihat wajah seksi doktor Man, dia hampir tewas dan tidak dapat menahan lagi kenikmatan ini.

"Ma..n..." Rintih Reaza dalam nikmat.

"Fuck!!! So tight and moist! Konek kau ni, macam nak cumming je." Kata doktor Man tanpa menghentikan jolokannya.

"Man.. tak tahan lagi... nak... pan..cu.t.." Kata-kata Reaza kurang jelas dek kerana badan Reaza bergetar dan bergoyang ke atas dan ke bawah disebabkan oleh terjahan doktor sanggap ini.

"Yeah, me too, I will inject you a good dose of doctor cream inside you... get ready." Warning doktor Man, kelajuan terjahannya meningkat dan kemudian menjadi singkat. Mata Reaza pejam dan sedang menikmati sensasi kena fuck oleh doktor handsome ini.

"UGHH!! Man, I CUMMINGGGGG FUCK!!!!!!!!!!!!!" Buat kali kedua, Reaza memuntahkan jus terunannya dengan freehand, pancutan demi pancutan mengena badannya , mengena baju doktor Man, dan ini mengakibatkan seluruh badannya menjadi tegang dan keras, urat-uratnya kelihatan di muka dan tengkuknya. Kemudian, doktor Man turut mencapai nikmat dunia disebabkan oleh gua sempit Reaza mengetat dan mencengkam koneknya.

"Yeah baby, give me your semen,.... AHH, nak pancut, nak pancut... Ah, AHH, AHHHH!!!!" Semakin dekat doktor Man mencapai nikmat yang hanya jantan yang dapat rasa, semakin singkat, kuat dan cepat tusukan daging merahnya kedalam lubang panas Reaza. Reaza dapat merasakan air ubat jantan mengalir dalam guanya, dia tidak menyangka yang doktor ini akan memancutkan air kelabunya dalam, sedalam ini, Reaza hanya mampu senyum malu sebagai balasan seks hebat ini pada doktornya.

"As far as I know, awak bebas dari prostate cancer..." Senyum doktor Man pada pesakitnya yang keletihan dan puas dengan servisnya tadi.

3 comments:

  1. kalau boleh letak gambar or video melayu jilat bontot pun best jugak

    Ni my email kalau nak buat blog best you ni jadi private

    zacks3k@gmail.com

    ReplyDelete

CLICK HERE

Recent Posts

Recent Comments