CLICK HERE

Followers

Monday 4 February 2013

GAYSTORY : AZRI IRFAN


My First Time Moment
Hello everyone..di sini aku teringin nak share memori aku lebih kurang 10 thn lepas..skrg umo aku 27 so time tu aku 17 lah..Ini cerita betul tau..xde nye aku nk reka..Well aku sekolah kat area Bukit Mertajam..Benda ni jd lepas aku dah selesai SPM..so dah hbs SPM aku ngan member plan nk cari keje..biase la nk cari duit..duit skolah pun dh x dpt lg..cari pny cari then aku diterima keje kat 1 kilang ni..area prai..kilang kecik je..gaji  500 sbln..kire ok le time tu..
Aku ni innocent sket..x penah tejebak bnda2 x elok ni..dunia gay aku juz penah dgr je la..x pnh terfikir nak try sbb kwn2 aku smuanya straight..aku ni bleh dikatakan dalam kategori cute gak la..(org yg ckp)..kulit putih lak tu..mase kat skolah ramai gak awek tergilakan aku..tp aku reject je smua sbb nk buat cmne ‘I was born this way’ kata Lady gaga..aku ni x lembut sbb suka sport jugak..bola pn aku main..ok2 back to the story at the factory..
First day kat kilang ade sorang mamat ni baru masuk skali ngan aku gak..umo dalam 26 or 27..so bekenalan mcm biase je..kat ctu aku keje bwh bangla..tensyen tol slalu kene buli je..thn je maklumla nak cari duit..keje punya keje dah seminggu aku kat situ..1 hari ni aku kene jaga satu mesin ni ngan mamat tu..ok je la..borak mcm biase..tiba2 dia satu tny soalan yg buat aku jd cuak..”aku nak jolok bleh x?” sambil buat isyarat tangan..aku tekejut le..trus diam smbil wat keje..pastu dia tny lagi..adoi aku nervous gle..dah kene gasak sgt aku pn jwb..”boleh tp aku x penah main..x reti lah”..dia ckp lak “x pe abg boleh ajar..juz duduk diam2 je”..biar btol..aku dh menggelabah..aku tny nak main katna..dia leh ckp dlm toilet kilang..x naklah aku..pastu dia decide nak bwk blk aku kat umah dia time break japg..hari tu jumaat..so break lama sket..umah pn x jauh..pastu aku stuju..
Mase break dia pn bawak blk aku kat umah dia..tggl sorang je mamat ni..aku lpk kat ruang tamu smbl tggu dia mandi..sblm tu dia bkk vcd gay bagi aku tgk dlu..srh blajar dlu kot..aku pn layan je smp x sdr dia dah kat blkg aku smbil peluk..sejuk bdn dia mklumla br pas mndi..dia srh aku g mndi lak..pas mndi aku tgk dia lepak ats sofa smbil layan vcd td..towel still pakai lg Cuma aku nmpak batang dia dah keras gile dlm towel tu..then dia pggil aku supaya dkt sket..dia tny dh ready ke..aku angguk je..trus dia bkk towel..fuh tekejut aku tgk batang dia ni..dah le panjang..besar lak tu..dalam 7 inch gak..aku igt yang melayu x de bsr cmni..towel aku pn dilucut..dia suruh aku isap..teragak agak aku..bsr gle la..dlm dok teragak agak trus dia sumbat dalam mulut aku..1st time 1 rasa batang cmne..trus dia face fuck muka aku spm aku nak bernafas pun ssh..terbatuk batuk aku..maklumla x biasa..
Kira kira 15 minit dia soh aku isap pastu dia nk main lubang aku lak..mula mula dia srh kangkang smbil main2 guna jari smbil sapu KY..bende ketat beb so lama gak dia main jari..hurmm sedap btol rasanya..xde lak rasa sakit..pastu dia sapu ky kat batang dia..batang dia btol2 kat luar lubang aku..dapat rasa..pastu pelan2 dia bwk masuk..mak oi sakitnya..tp aku tahan je la nak wat cmne..dia pun mcm ssh je nak masuk smp habis..hasil usaha keras lastly masuk smp hbs gak..senak perut aku..tp dh nafsu tgh high aku layan je la..dia pn mendayung dalam 10 mnt..pastu dia mintak nk wat doggy pulak..aku ikutkan jela maklumla x de xperience..position ni dah mula rasa best..sakit dah kurang..aku pn layan smbil dgr dia mengerang..memang rakus gle mamat ni..dia lanyak aku gila2..mmg hardcore..x de slow2..mcm2 posisi dia srh aku wat..rambut aku dia tarik..siap kene cekik lg..nsb baik je x lemas..last2 dkt 20 minit dia mendayung aku dapat rasa ada cecair panas dalam lubang aku..rupanya dia dah klimax..meleleh leleh kuar dari lubang..dia x pkai kondom..aku pun lancap smp terpancut..dia ckp nk rest dalam ½ jam..ok aku pn letih gla masa tu..lutut pn begoyang je..pastu kami pn mndi dan siap2 nk blk ke kilang..
Lepas kejadian tu aku main ngan dia 3 kali pastu trus lost contact sbb masing2 dah berhenti keje..pastu le aku mula ketagih..kire nak batang je..x dpt x leh tdo..hehe..ok setakat ini je cerita aku..name pun 1st time kan..skrg dh x tau brp time dh..SEKIAN..
My True Story,
Azri Irfan
Bukit Mertajam, Penang.

1 comment:

  1. bukit mertajam area mne .. sy alma .. add wechat acap_ash93 0182957193

    ReplyDelete

CLICK HERE

Recent Posts

Recent Comments