CLICK HERE

Followers

Monday 4 February 2013

PENGALAMAN BERSAMA ABANG ANGKAT


   Kisah ini bermula ketika aku baru masuk ke alam sekolah menengah. Aku ni jenis budak2 lagi yang tak tahu erti melancap ke tentang seks ke langsung tak tahu. Tapi yang aku tahu cerita seks tu best tapi tak bernafsu. Aku dijaga oleh kedua atuk dan nenek sejak dari kecil lagi. Faham jelah anak manja. Ehh.. lupa pulak, nama aku Mus (nama singkatan). Jadi, kerana rumah atuk aku jauh dari sekolah atuk aku bercadang untuk aku tinggal di asrama sahaja. Pertama kali masuk asrama agak gerun sikit. Tapi aku buat kerja mcm kat rumah juga. Bngun awal dan mcm2 lah.. 
    
      Di pendekkan cerita, beberapa hari dalam persekolahan, aku dapat seorang abang angkat berbangsa cina. Tetapi fasih berbahasa melayu. Dia semasa itu berada di tingkatan lima. Aku pun hanya setuju tanpa berfikir panjang. Maklumlah budak lagi. Jadi, kami berkenalan dan hubungan kami semakin akrab. 

      Suatu hari, dia dtg ke bilik asrama aku, kami hanya berbual kosong tapi, ada sesuatu yang pelik. Ada satu masa tu, dia menggesel- gesel konek dia, langsung aku tak tahu kenapa. Aku langsung tidak tanya padanya. Jadi aku biarkan saja. Aku tidak peduli apa yg dia buat. Keesokkannya pula dia dtg lagi, tapi pada waktu maghrib, aku sdang brsiap hendak ke surau. Tiba2 dia dtang. Aku hanya melayan sahaja. Apabila bilik asrama itu dah tiada orang hanya kami berdua sahaja, dia tanya kerana dia ni buta orangnya. 
"Mus, orang ada lagi tak?". 
"Tak de bang." jawab aku.
Kemudian dia tanya soalan pelik tapi boleh dijawab. 
"Mus pernah tengok cerita blue tak?" 
"Cerita apa tu?" 
"Cerita seks..." 
"Pernah, tapi sikit je sebab ayah tak bagi" 
      Kemudian dia suruh buat adegan yang aku pernah tengok pada badan dia. Aku yang tak tahu apa-apa buat jelah. Dia pun gersang. Aku buat setakat mana aku tahu. Lepas tu dia kata, 
"Mus, tolong hisapkan abang punya" dia terus buka sluar dia tercodak daging panas yang besar yang tak pernah aku nampak. Aku tengok pada takok dia dah ada air mazi, aku cuba sikit kat kpala dia, tiba-tiba dia tolak terus sampai ke pangkal, nak termuntah rasanya. Kemudian, dia mengerang, "Aaaarrrrggghhhhh...." terpancut air mani dia     
masuk ke mulut dan ada yang trtelan. Dia suruh telan smua air mani tu. Trpaksa buat tapi rasa sdap juga. Lpas tu dia pulak yang hisap konek aku yang masih belum sunat tu. Dia suruh aku mengerang. Trpaksalah buat2 mengerang.  
Hari demi hari, Kdng2 tu jarang-jarang dia minta aku buat mcm tu. Akhirnya, aku juga yg melancap sendiri bila nafsu syahwat dtg menjelma........  TAMAT

3 comments:

  1. Sapa ada gmbar/video gaykid??? Hantar kat aku sikit... Email miezimijie8@gmail.com... WhatsAap 01122460355... Dulu ak biasa layang kat 5ididi.com tpi web tu dah down... Ada sapa tahu tak web gaykid yg lain??? Kongsi kit...

    ReplyDelete
  2. Pergghh ..i love it and i love you all plz add my whatsapp : 0123216916 (syahil)
    Tq.

    ReplyDelete
  3. Sspe nak abg angkat tp umur bawah 17 je ye nie id wc abg pie_abgperang

    ReplyDelete

CLICK HERE

Recent Posts

Recent Comments