CLICK HERE

Followers

Thursday 21 February 2013

Rahsia

"Tuan-tuan sekalian!!!" Pengacara mengumumkan ketibaan para tinju menuju ke gelangan perlawanan.

"Masa yang dinanti-nantikan telah tiba," Derek melakukan persedian yang terakhir bagi perlawanan ini. Melihat di dewan perlawanan, memang ramai orang hadir pada malam ini, Derek harap dia dapat menang perlawanan nanti tetapi apa yang merisaukan dia ialah lawannya kelak, Warren. Warren telah menang pelbagai perlawanan, termasuk World Boxing Championship, apapun, dia tetap ingin melawan orang yang kuat daripadanya, mungkin.

"Dijemput Derek!!!!" Jerit pengacara perlawanan. Boleh dikatakan ramai juga penonton bersorak untuk Derek, maklumlah dia juga kurangnya dengan Warren. Derek mencipta namanya sebagai peninju di Olimpik, memenangi Perak dalam katagori bawah 70 kilo dan pelbagai lagi acara dan pertandingan tempatan yang dia menang.

"Buat yang terbaik Derek..." Kata seorang lelaki berkaca mata tebal pada Derek. Lelaki ini bukan peninju tetapi pengurus Derek, dialah yang mengawal segala pertandingan Derek dan juga kewangan Derek dan lelaki ini bernama Harold. Pada asalnya Harold hanyalah seorang pemuda yang baru saja menamatkan pengajiannya di universiti XYZ dalam jurusan pengurusan tetapi disebabkan peluang pekerjaan yang amat tipis dalam bidang kegemarannya, dia terpaksa mencari pekerjaan di luar keselesaan Harold, tanpa diketahuinya dia mendapat tawaran untuk menjadi pengurus tinju Derek.

Personaliti Harold seperti penakut menjengkelkan Derek tetapi apa yang boleh dia lakukan, Harold memang pakar dalam mengurus dan kewangan, jika bukan Harold, Derek pastinya dah pokai sebelum perlawanan seterusnya. Tiada pengalaman sebagai peninju, Harold mengupah Trace sebagai jurulatih Derek, Harold mengawal benda remeh temeh Derek manakala Trace mengawal dari pemakanan Derek hinggalah latihan tinju Derek.

"Hmph!!" Balas Derek. Harold pada mulanya amat terkilan dengan sikap kasar Derek semasa dia baru menjadi pengurusnya, tetapi disebalik sifat kasar Derek, dia tetap mendengar dan melakukan apa yang Harold suruh lakukan. 

"Pergi dan ingat, titik lemah Warren mungkin di bahagian betis dan pinggang," Nasihat Trace sebelum Derek melangkah kaki keluar dari bilik menunggu ke dewan perlawanan. Masa ini, Harold tidak suka melihat perlawanan yang kasar ini. Dia menyerahkan tugasnya pada Trace dan beritahu Trace untuk hubunginya sebaik saja tamat perlawanan. Mungkin di mata dunia Harold seperti seorang yang tidak memperdulikan Derek tetapi dia selalu berharap setiap perlawan yang Derek ambil, Derek akan menang. 

---

"Pemenangnya ialah Derek!!!" Jerit pengacara perlawanan tersebut. Setelah sekian lama Derek dan Warren berentap dalam gelanggan perlawanan, akhirnya Warren tumpas di tangan lelaki yang berumur 24 tahun, 3 tahun muda darinya. Tumbukan 'Upper cut' memberi banyak kelebihan dan markah bagi Derek, setiap teknik dan pelajaran yang dipelajar oleh Derek daripada lagenda tinju, Trace membuahkan hasilnya.

"Bagus Derek!!!" "Derek!!!" "I love you!!!" "Tahniah Derek!!!" Segala laungan kegembiraan peminat Derek memenuhi ruang bunyi dewan perlawanan ini. Bagi Derek, kemenangan ini terlalu hampir dengan kekalahan, sedikit lagi dia tumpas di tangan Warren, tetapi ada semangat tersembunyi Derek menjadi tenaga lebihan untuk disaat yang memerlukan.

"Good job..." Ucap Trace dengan memberikan air botol pada Derek. Derek didatangi oleh 4 budak suruhan Derek bagi menguruskan perlawanannya, dari perlindung gigi hinggalah peluh badannya mereka uruskan. Mata Derek seperti mencari seseorang di kawasan penonton, mencari seorang wanita yang dia berharap ada melihat perlawanannya. Akhirnya dia jumpa, Jeniffer, teman wanita Derek sejak dia menjadi seorang tinju. Cantik dan seksi, dua perkataan ini sudah cukup untuk menerangkan rupa Jeniffer. Maklumlah seorang model di majalah pakaian yang termuka, Design, apa lagi yang Derek mahukan selain seorang ihsan yang dia cintai untuk bergembira dan juga bersedih bersamanya, Jeniffer.

"Hei," Jeniffer menyapa Derek, tidak ingin menggangu kerja budak suruhan Derek.

"Mari sini," Derek arah Jeniffer lalu mereka berpelukan, badan Derek masih lagi basah akibat peluh, tetapi ini tidak menghalang dia dari memberi kucupan dan pelukan mesra pada teman wanitanya.

"Tahniah... You must be proud..." Kata Jen.

"Of course, but it was not very easy victory." Balas Derek sambil mengeringkan badannya dengan kain tuala putih.

"Mana Harold?" Tanya Jen, mengetahui yang pengurus teman lelakinya tidak kelihatan.

"He busy preparing next tournament," Balas Trace sebelum Derek berubah muka. Inilah apa yang Derek tidak suka dengan perangai dan sikap Harold, walaupun dia melakukan tugas sebagai agen dan penggurus, sikap pendiam dan dingin Harold membuatkan Derek rasa menyampah dengannya.

"Owh, so dinner selepas ni?" Tanya Jen sambil mengusap-usap badan Derek dengan kain tuala.

"Okay..." Walaupun Derek keletihan selepas perlawanan tinju dengan Warren, dia sentiasa mempunyai masa terluang untuk teman wanitanya. Dalam kontrak antara Derek dengan penganjurnya dah termaktub yang dia dilarang berkahwin sehingga dia tamat kontrak, dan topik perkahwinan ini tidak terlintas langsung dalam pemikiran Derek. 

"Jangan lupa charity event esok," Kata Trace sebelum Derek dan Jen menghilang dalam suasana media dan peminat. Trace tersenyum melihat pasangan bahagia ini bersama-sama, dia teringatkan hubungannya dengan isterinya semasa dia sama usia dengan Derek. Trace lebih kepada ayah berbanding jurulatih kepada Derek dan Harold, di antara mereka bertiga trio, Harold ialah yang paling muda, 23 tahun, setahun muda dari Derek. 

Mungkin disebabkan oleh latihan dan permakanan menyebabkan Derek lebih matang dan tua dari umur sebenarnya, manakala Harold seperti budah mentah dari universiti, mentah tetapi bijak dalam aspek dan kelemahan Derek.

"Helo, Rold, where are you?" Trace memanggil Harold melalui nokia Blackberrynya.

"Oh, Trace, sorry. Aku ada hal dengan tempat charrity ni." Balas Harold.

"You seems already know what will happen right?" Kata Trace sambil berjalan keluar menuju tempat letak keretanya.

"Haha, mungkin." Kata Harold.

"Need some help there?" Tanya Trace.

"No, no need. Just nak adjust sikit setting untur charrity event esok." Sebenarnya, Harold memerlukan pertolongan yang ada kerana hanya dia saja yang berada di dalam dewan untuk acara kebajikan esok. Banyak perkara yang tidak menepati kehendak Harold, jadi dia perlu mengatur keadaan dengan betul sebelum acara esok. 

"Okay, just don't push your self. It's already midnight now." Ujar Trace sambil menghidupkan keretanya.

"Thanks, okaylah, nak pergi ni. See you tomorrow. Bye" Balas Harold lalu meletakkan panggilannya dengan Trace.

---

Keseorangan dalam dewan, jam dah menunjuk tepat pukul 2 pagi, Harold masih sibuk mengatur setting meja dan peralatan untuk acara kebajikan nanti. Ketika Harold sedang sibuk dengan setting meja, telefon bimbitnya berbunyi, menandakan ada seseorang menghantar SMS padanya. Sebelum dia melihat SMS tersebut, Harold memikirkan ini pastinya si Trace yang menanyakan khabar tetapi bila dia menekan skrin open message, dia tidak sangka, seseorang yang dia tidak sangka menghantar SMS padanya, bekas kekasihnya. Patutkah dia membalas SMS ini? Dah lama dia tidak melihat nombor 0138%%%%% ini muncul dalam nokia Lumianya.

"How you doing?" itulah SMS yang diterima oleh Harold dari bekas kekasihnya. Tidak dinafikan hatinya berasa gundah dan goyah bila si dia hantar SMS padanya. Hubungan Harold dengan si dia berakhir dengan kesenyapan yang dingin. Barangkali hampir setahun si dia terakhir hantar SMS padanya, bermacam-macam sebab kenapa si dia SMS pada Harold, dan dia cuba untuk menyingkirkan sebab yang dia hendak berbanding dengan sebab yang sebenarnya. 

Harold tidak mempunyai banyak pengalaman bercinta, walaupun dirinya boleh dikatakan berwajah jambu dan cute, dia menolak banyak tawaran cinta kerana pengalman yang pahit Harold rasa semasa bercinta, terutamanya dengan cinta pertama dan terakhirnya, si dia yang baru saja SMSnya.

Harold dengan masam muka mengendahkan SMS tersebut, tetapi dia tidak dapat menyembunyikan perasaan gembira bercampur bersalah bila si dia SMSnya. Harold melihat setting meja sekali lagi buat kali terakhir dan akhirnya dia berpuas hati dengan keadaan dewan ini.

"That's more I like it.." Ujar Harold bersendirian, suaranya bergema sepoi di ruang dewan tersebut, dan sekarang tiba masanya untuk dia pulang rumah. Semasa dalam perjalanan dari pintu dewan hingga tempat letak motorsikal Harold, dia terasa ada seseorang mengikutinya dari belakang, fikirannya mengatakan ini cuma perasaan dia sahaja, tetapi fikirannya ternyata silap kerana memang ada orang mengikuti Harold sejak dia keluar dari dewan. Sebaik saja Harold berhampiran dengan motosikal Lagenda-nya, matanya dibayangi oleh jari dan tangan yang besar, sebesar kepalanya dan apa yang berlaku seterusnya memang tidak dijangka oleh Harold.

"UM!!!!!!" Tangan besar tersebut menyambar kepala Harold dan dia tahu dia dalam bahaya, dengan tindakan refleks, badan Harold cuba berpusing dan melepaskan dari cengkaman tangan tersebut tetapi gagal. Kekuatan tangan tersebut tidak setanding dengan kekuatan yang ada pada Harold ini. Lelaki misteri ini mula mengheret Harold masuk ke dalam tandas berhampiran dengan tempat letak motosikal. Kegelapan menyelubungi mata Harold bila lelaki misteri ini menyarung mata Harold dengan sejenis kain berwarna hitam atau blind-fold, mulutnya disumbat dengan kain. Kedua-dua pergelangan tangan Harold diikat di permukaan yang sejuk, Harold merasakan ini mestinya sinki tandas. Bermacam-macam situasi yang akan berlaku bermain dalam minda Harold, pertama, dia di bunuh kejam dan menjadi topik hangat pada keesokan harinya, kedua, dia didera dan diseksa sebelum mati dan ketiga, anggota badannya bernilai jutaan dollar.

Harold hanya ada dua deria, pendengaran dan sentuhan. Harold dapat mendengar nafas lelaki misteri ini, ternyata lelaki ini berasa cemas dengan tindakannya ini, bunyinya seperti pelari cuba mendapat udara segar selepas berlari 24 jam. Tindakan seterusnya membinggunkan Harold. Diikat dan berada di lantai yang basah dan kotor, Harold dapat merasakan lelaki misteri bukanya hendakkan nyawa mahupun duit, tetapi sesuatu yang paling gerun akan berlaku padanya. Nafas lelaki misteri ini kendengaran sungguh dekat pada telinga kiri Harold, lelaki misteri ini seolah-olah menghidu atau merasakan Harold dengan hidungnya, seperti orang lapar menghidu bau makanan yang lazat. Perut Harold kecut, kakinya cuba menendang lelaki misteri ini yang menindihnya ke lantai kotor dan bahas ini tetapi tidak membuatkan hasil. Bau hancing, puntung rokok dan bau sesuatu yang tidak menyenangkan memenuhi hidung Harold.

Badan Harold tersentak bila hujung hidung lelaki misteri ini menyentuh lehernya yang terdedah, kemudian kucupan yang lembut merenjatkan seluruh urat dalam badan Harold. Dia tidak boleh melakukan apa-apa selain daripada meronta-ronta dan cuba menolak lelaki misteri ini dari menimpa badannya. Kedua-dua tangan Harold diikat memberi peluang bagi lelaki misteri ini untuk menyentuh ketiak dan bahagian tulang rangka Harold, lelaki misteri ini menyelit tangannya yang besar dan dibasahi dengan peluh ke dalam baju Harold. Harold meronta dengan ganas sekali bila tangan kasar ini terlanggar punat dada Harold, matanya terbeliak besar dalam kain yang menyelubungi kepalanya, dengan sensasi ini. Bila lelaki misteri ini puas meneroka badan Harold dengan jarinya, bunyi yang paling digeruni oleh mana-mana orang, lelaki mahupun wanita, zip.

"Habislah!!!!" Itulah jampi serapah dalam minda Harold, berulang-ulang jampi tersebut diucap dalam mindanya. Kemudian, lelaki misteri ini mengangkat baju Reebok Harold dan mendedahkan perut dan dada Harold yang putih dan gebu, berbeza dengan 'bos' nya atau Derek. Senyap dan sepi, tiada apa-apa berlaku, itulah apa yang di fikirkan oleh Harold, tanpa diketahuinya, lelaki misteri ini mengeluarkan senjatanya dan membelai dengan manja sambil mata lelaki misteri ini melihat badan Harold. Harold merasakan gegaran dan bunyi geseran, sekali lagi Harold keliru. Rupanya niat lelaki misteri ini bukan untuk merogol sesama jenis tetapi melancap diatas badannya. Memang pun Harold mempunyai badan yang putih dan gebu, malah Trace dan Derek selalu menyindir Harold kerana memiliki badan yang faminem. 

Semakin laju lelaki misteri ini menggosok, menggesel dan menampar kepala senjata pada perut Harold, semakin banyak air mazi melekat dibahagian perut dan dada Harold. 

"UGH AHHHHHH!!!!!!!!" Lelaki misteri akhirnya puas. Harold cuba telan dan menerima apa yang berlaku sekarang, tetapi badannya mempunyai pemikiran yang berbeza. Koneknya sepatutnya tidur sekarang bangun dan tegang ekoran pelepasan air mani membanjiri perut dan dadanya. Tidak menggambil masa yang lama bagi lelaki misteri ini puas dan juga tidak mengambil masa yang lama baginya untuk melepaskan Harold. Lelaki misteri ini meletakkan pisau kecil di tangan Harold supaya dia sendiri boleh melepaskan diri sendiri, lelaki misteri ini yakin bahawa pelan melancap diatas badan Harold berjaya dilakukan tetapi dia melakukan kesilapan besar bila Harold secara tidak sengaja memegang kalung getah di tangannya. 

"DEREK???????"

Bersambung....

2 comments:

  1. ni my story =.= pls mention to me before copy paste cerita nih okay...

    ReplyDelete
  2. Pergghh ..i love it and i love you all plz add my whatsapp : 0123216916 (syahil)
    Tq.u

    ReplyDelete

CLICK HERE

Recent Posts

Recent Comments